انتقال تصویر دوربین مدار بسته – الرت ایران

admin دوربین مدار بسته

lighthouse, emotions, holidays, vacations, fantasy, sun, clouds, sea, security, signal, sunset در این دستگاه ها امکان تعریف چهره های ثبت به عنوان لیست سیاه (black list) و یا لیست سفید (white list) و همچنین لیست خارجی (stranger) وجود داشته و دستگاه به طور زنده تمامی چهره های تشخیص داده شده در مقابل دوربین های تشخیص چهره را با دیتا بیس موجود در حافظه مقایسه نموده و در صورت تشخیص تشابه بالای ۵۰ درصد امکان ارسال نوتیفیکیشن برروی نرم افزار p2p دستگاه برروی موبایل و همچنین هشدارهای با صدا برروی خود NVR و نمایش پیغام مربوطه برروی صفحه اصلی دستگاه به کاربر ورود یا خروج افراد را اطلاع می دهد. دید در شب این دوربین به صورت سیاه سفید با ۱۶ عدد IR LED می باشد. DS-۲TD۸۱۶۷-۱۹۰ZE۲F/WY: این دوربین ۲MP هایک ویژن با قابلیت سنسور حرارتی، ضد خوردگی و اکسایش در مقابل مواد شیمیایی میباشد و همچنین میتواند وجود آتش در محیط را تشخیص دهد. این دستگاه قابلیت ساپرت دوربین های سری تشخیص چهره جهت پیاده سازی سیستم تشخیص و ثبت چهره را دار میباشند. اخیرا برخی از انواع دوربین مدار بسته پا به عرصه بازار گذاشته اند که برای نصب و راه اندازی آن ها به جز تامین تغذیه نیازی به هیچ گونه سیم و کابلی جهت سیگنال داده تصویر نمی باشد. .

تکنولوژی دوربین مداربسته یکی از مواردی است که می تواند به طور مستقیم روی قیمت دوربین مداربسته تاثیر داشته باشد. لطفا توجه داشته باشید، این دستورالعمل ها برای افرادی است که از یک سیستم عامل مبتنی بر ویندوز استفاده می کنند. اگر میخواهید نویز کمتر و وضوح بیشتری داشته باشید، ویدئوی شما باید بهصورت تکرنگ باشد. میزان تردد افراد به محل مورد نظر یکی دیگر از گزینه هایی است که قبل از خرید دوربین مداربسته باید آن را مورد بررسی قرار دهید. دزد احتمالی مغازه که فکر می کند محل تحت نظر است ممکن است به دنبال مغازه های بهتر و محافظت نشده باشد. سوئیچ ها به عنوان تقسیم کننده های اتصال و از مهمترین اجزای سیستم مداربسته بشمار میروند POE سوئیچ ها تامین برق مورد نیاز دوربین را نیز تامین میکنند. دقت کنید زومیت، وبسایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاههای خود را مطرح میکنند. سنسورهای CCD گرانتر از سیماسها هستند و تصاویر واضحتری ایجاد میکنند. هدف کلی شعار تولید ملی در کلان کشور، ایجاد اشتغال برای جوانان کشور و چرخیدن چرخ کم جان اقتصادی در این شرایط سخت بوده است.

بعد از تغییر و تحولات سیاسی و اقتصادی بوجود آمده، بحث تولید در بازار نظارت تصویری ایران داغ شده است. دوربین دام تحت شبکه مدل IP 2101 XM از سری محصولات تحت شبکه سری اقتصادی برند Technics می باشد که در کیس سقفی و با کیفیت بالا گزینه ی مناسبی برای پروژه های اقتصادی میباشد. در واقع شما با قیمت مناسبی می توانید سوئیچ شبکه کی دی تی و سایر محصولات این برند را خریداری کنید. این دستگاه دارای خروجی تصویر HDMI و VGA با رزولوشن ۲K میباشد. این دستگاه دارای خروجی تصویر HDMI و VGA با رزولوشن ۱۰۸۰P میباشد. این دستگاه دارای خروجی تصویر HDMI و VGA با رزولوشن ۴K میباشد. از این دست سوالات که گاهاً با غرض ورزیهای شخصی نیز مخلوط شده است، بسیار است. دوربینی که فقط نام ایرانی دارد ولی توسط شرکت های دیگر تولید شده است، تولید دوربین مداربسته ایرانی است؟ دوربینی که قطعات خارجی دارد، دوربین مداربسته ایرانی است؟

دوربینی که در ایران تولید شده ولی برند خارجی دارد، تولید دوربین ایرانی است؟ دوربینی که در ایران مونتاژ می شود، دوربین مداربسته ایرانی است؟ دوربین مداربسته برایتون Briton UVC35C27 جزو سری دوربینهای UVC است. انواع دوربینهای مداربسته بر اساس نام گذاری معمول بیین دست اندرکاران سیستم مداربسته، تولید کنندهها و نصابها به شرح ذیل میباشد. ۲. از طرف دیگر میتواند به مجرمان روش های ارتکاب جرم را آموزش دهد. از دیگر ویگی های این دستگاه پهنای باند این دستگاه بوده که تا ۱۶ عدد IP 2MP و یا ۴ عدد IP 5MP و ۱۲ عدد IP 2MP را ساپرت مینماید. این دستگاه قابلیت ساپرت دوربین های IP تا ۵MP تحت پروتوکل ONVIF را دارا میباشد. این دستگاه قابلیت ساپرت دوربین های IP تا ۸MP تحت پروتوکل ONVIF را دارا میباشد. دستگاه NVR 8CH هوشمند سری ۶۴ از سری دستگاه های NVR تشخیص چهره برند Technics میباشد که قابلیت ساپرت دوربین های IP تا ۵MP را دارا میباشد.

شاید دوست داشته باشید:

خرید فروش قیمت دوربین مداربسته AHD DX-9942

دوربین مداربسته بیسیم پانورامیک V380 به هوش مصنوعی تشخیص جهت حرکت مجهز است . اکثر دوربین های مدار بسته با […]

اما ، چگونه کار می کند؟

اگر به دنبال دوربینی برای یک مکان در فضای باز هستید که بتواند به طور کارآمد نمای مسافت طولانی را […]

قابلیت دوربین مدار بسته AHD :: تعمیر لپ تاپ-تعمیرات لپ تاپ

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-ITF جزو پر فروش ترین محصولات هایک ویژن می باشد. بیشتر شرکتها با فناوری AHD شروع […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *